sobota, 2 lutego 2019

Antologia Bucketbook.pl

Cześć Wszystkim!

Wiem, że dawno mnie nie było, a teraz na dodatek przychodzę bez rozdziału :/ Przepraszam!

Ale...

Od jakiegoś czasu piszę kilka tekstów autorskich, które mogą się Wam spodobać (mam taką nadzieję!). Co prawda żaden z dłuższych nie jest jeszcze skończony, ale jeden mniejszy, na ponad 130 tys. znaków, tj. około 21 tys. słów będzie można przeczytać, kupując zbiór opowiadań kilku autorów. Znajdą się tam teksty między innymi Schikat Tales, Bartka "Silvera" Brzezińskiego i Luany. Zakładam, że to osoby, które znacie lub na które trafiliście chociaż raz podczas swojej przygody z homoerotycznymi blogami. Ja sama bardzo lubię czytać to, co wyjdzie spod ich palców.

W każdym razie...
Jeśli jeszcze nie trafiliście do internetowego sklepu Bucketbook.pl, to zapraszam tam czym prędzej! Antologia już jest w zapowiedziach, do kupienia będzie od 14.02.2019 r. Akcja walentynkowa :) To tom pierwszy, w którym motywem przewodnim była miłość 😍

Mój tekst to "Za plecami" i opowiada o chłopaku, który z pozru miał całkiem nieźle dzieciństwo aż do momentu, kiedy przyznał w domu, że jest gejem. Szukając pracy, rozczarowany, że nikt go nie chce zatrudnić, spotyka w Central Parku kilkuletniego chłopca i wtedy jego życie wywraca się do góry nogami.

Mam nadzieję, że jeśli ktoś z Was zdecyduje się na zakup, będzie naprawdę zadowolony :)

Uściski dla Was, którzy wciąż czekacie i we mnie wierzycie!

10 komentarzy:

  1. A autograf od autorki uda się uzyskać? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    kochana co tam u Ciebie? tęsknię za Twoimi historiami...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka,
    kochana no ja tak z pytaniem bo jednak już dłuższy czas nie ma aktualuzacji na blogu i chciałam zapytać czy wszystko w porządku... bo ja jednak bardzo tęsknię...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejeczka, hejeczka,
    puk, puk... jest tu ktoś? kochana zdaję sobie sprawę, że w życiu są ważne i mniej ważne rzeczy, ale nie poradzę nic na to, że tęsknie...
    mam zamiar za jakiś czas ponownie siąść do opowiadaniach i jeszcze raz je przeczytać...
    weny i czasu i chęci życzę...
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejeczka,
    kochana, kochana cóż powiem szczerze, że zaglądam tutaj od czasu do czasu w nadzieji że chociaż jakiś mały tekścik się pojawi...
    weny i chęci życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejeczka,
    kochana ja bardzo tęsknię za tym opowiadaniem, co jakiś czas zaglądam tutaj w nadzieji na kontynuację...
    weny, weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejeczka,
    kochana, proszę wróć tutaj, bardzo tęsknię za opowiadaniami...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejeczka,
    kochana opowiadania są świetne, mam nadzieję, że powrócisz tutaj...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Zośka

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejeczka,
    wspaniały rozdział, a może to uda się zaprzyjaźnić z Theodorem, no i Ginny bardzo dobrze zrobiła, że nic nie powiedziała na temat tego dziennika...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Iza

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejeczka,
    kochana nasza autorko, już tyle lat minęło, a ja wciąż zaglądam mając wielką nadzieję na nowy rozdział tudzież nowy tekst... wróć chociaż daj znać że żyjesz...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Monika

    OdpowiedzUsuń