czwartek, 26 czerwca 2014

Ogłoszenie

Witajcie, Kochani.
Bardzo Was wszystkich przepraszam, ale obecnie w moim życiu dzieją się dziwne rzeczy, w większości dobre, przynajmniej mam taką nadzieję, ale z tego powodu przez pewien czas nie będzie żadnych aktualizacji na blogu.
Przewiduję, że nie potrwa to dłużej niż do końca wakacji i mam nadzieję, że uda mi się uporać ze wszystkim trochę wcześniej. Wiem, że nie tylko ja będę teraz zaabsorbowana pogodą, czasem wolnym i wszystkim innym, co można robić w lato, dlatego wierzę, że mnie nie zabijecie za przerwę, którą siłą rzeczy muszę ogłosić. O niczym nie zapominam, ale kilka rzeczy będę musiała zmienić, bo pisanie zbyt dużej ilości opowiadań na raz, miesza mi w głowie. I zapominam w jakich relacjach kto jest w którym tekście:P Dobra, trochę przesadzam, jednak małe zmiany i tak będą.
Do zobaczenia (poczytania) pod koniec sierpnia.
Justa

14 komentarzy:

  1. Długą przerwę wybaczam, ale proszę napisz coś jeszcze przed końcem wakacji jeśli tylko Ci się uda. Co do pisania zbyt wielu tekstów na raz to masz całkowicie rację. Czytałam kiedyś bloga gdzie autorka pisała 3 opowiadania równocześnie i nie dość że pogubiła się w akcji, to na dodatek żadnego nigdy nie skończyła. A jak wiadomo najgorsze dla czytelnika jest nie długie czekanie, tylko moment w którym autor porzuca historię i nigdy jej nie kończy. Niestety taki koniec spotyka zazwyczaj te najlepsze.
    Tak więc szalej póki wakacje, a po nich wracaj do nas czytelników z nowym zapałem i oczywiście rozdziałami :) My poczekamy :)
    Pozdrawiam F :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie słowa dużo dla mnie znaczą. I wrócę, wrócę, to ma pewno. Również pozdrawiam :-*

      Usuń
  2. Nieeeeee ;((((((
    Mega szkoda, że w czasie wakacji sobie nie poczytam Twoich dzieł,ale rozumiem :)
    Zgadzam się z poprzednią wypowiedzią, szalej ile wlezie.
    Ale potem wracaj do nas! My będziemy czekać ^^
    A jak nie wrócisz , to będę Cię nawiedzać!!! Nie no żart oczywiście, ale będę baaaardzo zrozpaczona jeśli porzucisz wszystkie te genialne opowiadania.
    Tak więc pięknych, ciepłych wakacji, mnóstwa przygód i nowej energii do pisania po wakacjach (a może uda się trochę wcześniej? ;>) życzy wierna
    Priori
    Baju <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda, ale oczywiście rozumiemy, że każdy potrzebuje przerwy. :D Mam tylko nadzieję, że wrócisz, by niezostawić nas z "głodem" wiedzy, co dalej? Całkowicie rozumiem delikatne zmiany, gdyż sama plączę się, gdy mam za dużo tekstów. xD Wracaj do nas szybko i baw się świetnie, bo zabawa w wakacje najważniejsza. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię to, co piszesz... Więc prosze, nie kończ tego. Zauwazyłam, że ostatnio masz coś dużo przerw. I mało nowych rozdziałow się pojawia. Jednak ja będę czekać na Ciebie. Zawsze z przyjemnością mogę przeczytać wszystko od początku.
    A teraz miłych wakacji i mam nadzieję, że same dobrze rzeczy Cię spotkają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam twoje opowiadania, zwłaszcza Sokoła, dlatego mam nadzieje że go nie porzucisz:(
    Życzę udanych wakacji no i weny oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wróć do nas z nową siłą, weną z wakacji do nowych rozdziałów Zapomnieć i Sokoła

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje się kończą :( Ale niedługo powinien pojawić się nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję że niedługo pojawi się coś nowego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też na to liczę. Powoli zaczynam bardzo tęsknić za moimi ulubionymi bohaterami. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. I nadal nic :(::

    OdpowiedzUsuń
  11. Smutno tu bez Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na nowy^^:-)

    OdpowiedzUsuń